שני חיילים נפצעו קשה בפיגוע דריסה, נתניהו גינה ועקץ

    קובי פינקלר ומני גירא שוורץ No Comments on שני חיילים נפצעו קשה בפיגוע דריסה, נתניהו גינה ועקץ
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פיגוע דריסה בצומת מעלה לבונה על כביש 60 סמוך לשילה שבגזרת בנימין.

    מחבל נהוג ברכב דרס מספר ישראלים. כתוצאה המחבל נורה והתהפך עם הרכב.

    הרכב הדורס התהפך ונורה ע"י כוח צבאי כאשר הדורס לכוד ברכב במצב קשה.

    חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי ל-3 פצועים, בהם: 2 במצב קשה עם פגיעות ראש ופגיעה רב מערכתית מורדמים ומונשמים ופצוע נוסף באורח קל.

    אל מרכז הטראומה בהדסה עין כרם פונו שני החיילים מצבם קשה ולא יציב והם מונשמים ומורדמים.

    פיגוע

    אחרי שנשיא המדינה ריבלין מתח ביקורת על התנהלות נתניהו מול ארצות הברית בסוגיית איראן, ראש הממשלה משגר עקיצה ברורה לכיוונו – כשמאמץ את ביקורת ההמונים על הנשיא ריבלין שגינה בחריפות את הפיגוע היהודי בכפר דומא, בעוד פיגועי פלסטינים ממעט לגנות.

    "ברצוני לשבח את פעולת חיילי צה"ל שהגיבו במהירות וניטרלו את המחבל הדורס, ולאחל החלמה שלמה לפצועים. תמוה בעיניי שאותם אלה שמיהרו לגנות טרור נגד פלסטינים, שותקים בשעה שהטרור מופנה נגד יהודים" לשון ההודעה של נתניהו.

    לאחר כשעה הצטרף ריבלין למגנים ואמר "אני גאה בחיילינו שהגיבו באופן מיידי ופגעו במחבל בפיגוע הקשה בציר 60. אין ולא תהיה לנו שום סבלנות לטרור. אני מחזק את ידי ראש הממשלה וכל ראשי מערכת הביטחון במאבק הבלתי מתפשר על זכותנו לקיים חיים של שגרה בכל מקום בארץ ישראל. יחד עם כל העם בישראל אני מייחל ומתפלל לבריאותם ושלומם של הפצועים".

    גם לפיד הגיב על פיגוע הדריסה: "אני מצדיע לכוחות הביטחון וחיילי צה"ל שפעלו במהירות ובנחישות וחיסלו את המחבל ומאחל החלמה מהירה לפצועים. כל מי שפוגע או מנסה לפגוע באזרחי ישראל צריך לדעת שידינו הארוכה תגיע עד אליו".

    במקביל, יו״ר ״ישראל ביתנו״, ח״כ אביגדור ליברמן, כתב: "אני משבח את כח צה״ל שהגיב נכון וירה במחבל הדורס בצומת שילה. גם האחריות לפיגוע הזה מונחת לפתחם של רה״מ ושר הבטחון שאינם פועלים בצורה נחושה נגד הטרור ולא מרתיעים אותו, אלא להיפך".

    המחנה הציוני הגיב: "על רה"מ להחזיר את הבטחון לתושבי ישראל, זהו אירוע חמור של טרור נפשע. אנו משבחים את חיילי צה"ל שפעלו נכון ומדויק ועצרו את המחבל מלפגוע בעוד אנשים  ומשוכנעים שכוחות הביטחון ירדפו את האחראים לפיגוע עד שיתפסו אותם, על מנת שכל מחבל יידע שמדינת ישראל לא תניח לאף מחבל לחמוק מבין ידיה. על רה"מ להחזיר את הבטחון לתושבי ישראל, ע"י עקירת הטרור בכל הכח ומכל מקום. אנו מאחלים החלמה מהירה לפצועים".



    0 תגובות